Одеський інститут соціальних технологій (ОІСТ) активно працює над втіленням в життя свого нового проєкту «Реалізація молодіжної політики у громадах через механізми народовладдя», який розпочався наприкінці 2024 року за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» на базі пілотних Чорноморської та Южненської громад.
В межах проєкту є багато цікавих завдань, частина з яких поступово реалізується і дає потужні результати для узагальнення та подальших пропозицій, які зможуть бути використані іншими громадами в питаннях реалізації молодіжної політики через механізми народовладдя.
Одне з актуальних направлень проєкту - напрацювання та адаптація до умов конкретних громад концепції діяльності молодіжних рад та механізмів виконання цими радами функції соціального ліфта для молоді «Від школи – до професійної еліти».

Саме ці питання обговорювалися під час зустрічі. Представники громад, що беруть участь в проєкті, - Чорноморської (Юлія Пакунова і Олександр Пакунов) та Южненської (Лариса Шегида) – окреслили актуальність проблеми вибору майбутньої професії школярами, проходження практики студентами на підприємствах громад, які сьогодні потерпають від кадрового дефіциту, і наголосили на важливій ролі молодіжного самоврядування у питаннях, які тісно пов’язані з вибором молодих людей: чи є сенс залишатися в рідних громадах?
Представники студентського профспілкового комітету Одеської політехніки на чолі з головою Марією Войтовецькою висловили жваву зацікавленість в реалізації проєкту спільно з ГО ОІСТ і надали слушні пропозиції до майбутнього спільного заходу, який заплановано провести в Южненській громаді наприкінці березня цього року.
На цьому етапі цільовою аудиторією запланованого заходу є учнівська, студентська та працююча (і працездатна) молодь, інші суб’єкти молодіжної роботи, зацікавлені роботодавці, професійні навчальні заклади, батьки. Основною метою заходу організатори визначили донесення до аудиторії можливостей та інструментів участі молоді у громадській діяльності та реалізації процедур перетворення дитини на успішного, затребуваного та реалізованого члена суспільства.
Всі учасники зустрічі погодилися, що до проведення запланованого заходу требі підійти творчо і не дати перетворити його в традиційну профорієнтаційну зустріч, яких сьогодні і так забагато проводиться для цієї цільової аудиторії. Євгенія Бабаніна, Антон Ященко і Богдана Данилюк, які представляють у профспілці різні інститути і спеціальності, відразу ж запропонували екстраполювати результати майбутнього заходу на більшу аудиторію і залучати для наступних зустрічей більше стейкхолдерів.
Головне завдання – знайти відповідне підґрунтя для створення справжньої синергії, коли ціле є значно більшим, ніж сума його складників. Кожен учасник майбутнього заходу планує взяти участь в ньому зі своїм запитом і отримати користь від цього, а в результаті всі мають отримати чіткі алгоритми, відповіді і користь від такої комунікації в майбутньому.
Представники студентського профспілкового комітету Одеської політехніки на чолі з головою Марією Войтовецькою висловили жваву зацікавленість в реалізації проєкту спільно з ГО ОІСТ і надали слушні пропозиції до майбутнього спільного заходу, який заплановано провести в Южненській громаді наприкінці березня цього року.
На цьому етапі цільовою аудиторією запланованого заходу є учнівська, студентська та працююча (і працездатна) молодь, інші суб’єкти молодіжної роботи, зацікавлені роботодавці, професійні навчальні заклади, батьки. Основною метою заходу організатори визначили донесення до аудиторії можливостей та інструментів участі молоді у громадській діяльності та реалізації процедур перетворення дитини на успішного, затребуваного та реалізованого члена суспільства.
Головне завдання – знайти відповідне підґрунтя для створення справжньої синергії, коли ціле є значно більшим, ніж сума його складників. Кожен учасник майбутнього заходу планує взяти участь в ньому зі своїм запитом і отримати користь від цього, а в результаті всі мають отримати чіткі алгоритми, відповіді і користь від такої комунікації в майбутньому.
Немає коментарів:
Дописати коментар